تکرار یک شایعه؛ ازدواج الناز شاکردوست این بار با بهرام رادان!

به گزارش وبلاگ زندگی، البته این اولین باری نیست که شایعه ازدواج الناز شاکردوست منتشر می گردد. پیش از این بعضی رسانه ها مدعی شده بودند که او با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج نموده است. اما پس از مدتی الناز شاکر دوست این شایعه را تکذیب کرد و گفت که اصلا حقیقی رو نمی شناسد.

تکرار یک شایعه؛ ازدواج الناز شاکردوست این بار با بهرام رادان!

وبلاگ زندگی | در ادامه انتشار شایعات عجیب درباره ازدواج و طلاق چهره های مطرح، این بار نوبت به الناز شاکردوست رسیده است تا بار دیگر شایعه ازدواج اش مطرح گردد. خبری که برررسی ما نشان می دهد صحت ندارد.

به گزارش وبلاگ زندگی ، در این رابطه بعضی سایت ها و رسانه های داخلی تصویری از حضور بازیگران فیلم سینمایی ابلق در اکران مردمی هفته قبل در پردیس سینمایی آزادی منتشر نموده اند. تصویری که بهرام رادان و الناز شاکردوست را در این مراسم و در کنار یکدیگر نشان می دهد.

آن ها با استناد عجیب به این تصویر مدعی ازدواج بهرام رادان و الناز شاکردوست شده اند. شایعه ای که تا به امروز این دو واکنشی به آن نشان نداده اند.

البته این اولین باری نیست که شایعه ازدواج الناز شاکردوست منتشر می گردد. پیش از این بعضی رسانه ها مدعی شده بودند که او با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج نموده است.

اما پس از مدتی الناز شاکر دوست این شایعه را تکذیب کرد و گفت که اصلا حقیقی رو نمی شناسد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران است و فعالیت خود را از سال 1383 فعالیت شروع کرد. او در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است و در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت.

او ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد و در سال 1397 برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد پیروز شد جایزه سیمرغ بلورین برترین بازیگر زن را از آن خود کند.

از دیگر نمونه آثار الناز شاکردوست می توان به تی تی، خفگی، ابلق، سراسر شب، از ما بهترون، چراغ قرمز، مطرب، قلب یخی، اسب سفید پادشاه، باد در علفزار می پیچد، رسوایی و بی وفا اشاره نمود.

منبع: فرادید

به "تکرار یک شایعه؛ ازدواج الناز شاکردوست این بار با بهرام رادان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار یک شایعه؛ ازدواج الناز شاکردوست این بار با بهرام رادان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید