توافق توماس مولر با بایرن برای تمدید قرارداد

به گزارش وبلاگ زندگی، مهاجم بایرن مونیخ برای تمدید دو ساله قراردادش با این باشگاه به توافق نهایی رسید.

توافق توماس مولر با بایرن برای تمدید قرارداد

به گزارش وبلاگ زندگی و به نقل از کیکر، با آمدن هانس فلیک به بایرن مونیخ شرایط برای توماس مولر بسیار بهتر شد و این بازیکن نه تنها به ترکیب اصلی برگشته بلکه عملکرد بسیار خوبی هم داشته است.

طبق اعلام روزنامه کیکر آلمان توماس مولر با باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد دو ساله اش به توافق نهایی دست پیدا نموده است بدون آنکه جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام گردد.

مولر 30 ساله فوتبال خود را از تیم جوانان بایرن مونیخ شروع کرد و تا الان در این تیم بازی می نماید. او در 521 بازی که برای بایرن به میدان رفته توانسته 195 گل به ثمر رساند و 188 پاس گل هم بدهد که این آمار خیره کننده ای به شمار می آید.

ابتدای فصل که این بازیکن صندلی خود را در ترکیب اصلی از دست داده بود اعتراف کرد که اگر بازی به او نرسد بایرن را ترک خواهد نمود اما او به صندلی اصلی خود در تیم برگشته و همین باعث شد تا قراردادش را تمدید کند.

بایرن مونیخ با راهنمایی هانس فلیک نه تنها به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا برگشته است بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم با توجه به پیروزی قاطع در ملاقات رفت برابر چلسی به راحتی می تواند به یک چهارم راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توافق توماس مولر با بایرن برای تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق توماس مولر با بایرن برای تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید