ادامه کار کشتی امیدها با اکبرنژاد و علیزاده؛ فعلا بدون اردو و برنامه مجزا

به گزارش وبلاگ زندگی، تیم های ملی کشتی امید ایران که آبان ماه مسابقات جهانی را در پیش دارند، کار خود را با تقی اکبرنژاد و فرشاد علیزاده دنبال خواهند کرد.

ادامه کار کشتی امیدها با اکبرنژاد و علیزاده؛ فعلا بدون اردو و برنامه مجزا

به گزارش وبلاگ زندگی، سال گذشته مسابقات امیدها نه در سطح قاره ای و نه دنیای برگزار نشد، مثل سایر مسابقاتی که هر سال زیر نظر اتحادیه دنیای به انجام می رسید و سال گذشته یکی پس از دیگری به خاطر شیوع کرونا لغو شد.

سال جاری هرچند رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا برگزار نشد، اما اتحادیه دنیای همانطور که مسابقات نوجوانان و جوانان دنیا را در مجارستان و روسیه برگزار کرد، تصمیم دارد امیدهای دنیا را هم دهه دوم آبان ماه در صربستان برگزار کند.

اینطور که پیداست فدراسیون کشتی سرمربی جدیدی برای هیچ کدام از دو رده انتخاب نکرده و قرار است کار با تقی اکبرنژاد و فرشاد علیزاده در دو تیم ملی آزاد و فرنگی امید پیگیری گردد.

با توجه به شرایط حاد کرونا در کشور، بعید به نظر می رسد مسابقه انتخابی در این رده برگزار گردد و با در پیش بودن مسابقات دنیای 2021 بزرگسالان در نروژ، تقریبا تمام کشتی گیرانی که شرایط حضور در رده سنی امید را دارند در اردوی تیم های ملی بزرگسالان حضور دارند و تمرینات شان را زیر نظر پژمان درستکار و محمد بنا پیگیری می نمایند.

به این ترتیب بعد از اعزام بزرگسالان به اسلو، شاید یک تا دو مرحله اردو به صورت مجزا برای امیدها برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه کار کشتی امیدها با اکبرنژاد و علیزاده؛ فعلا بدون اردو و برنامه مجزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه کار کشتی امیدها با اکبرنژاد و علیزاده؛ فعلا بدون اردو و برنامه مجزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید