اجرای طرح هوشمندسازی مزار شهدا در تبریز

به گزارش وبلاگ زندگی، طرح هوشمندسازی مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای شنب غازان تبریز اجرا شد.

اجرای طرح هوشمندسازی مزار شهدا در تبریز

طرح هوشمندسازی مزار مطهر شهدا از سوی سازمان آرامستان ها و گلزار شهدای شهرداری تبریز به صورت پایلوت در گلزار شهدای شنب غازان اجرا شده و در مرحله بعد در دیگر آرامستان های این شهر نیز اجرا می گردد.

در مرحله نخست این طرح در 50 مزار شهید این گلزار اجرا شده و زیرساخت های اجرای آن در دیگر آرامستان ها نیز آماده است و با همکاری ارگان های ذیربط برای تکمیل اطلاعات شهدا در این آرامستان ها نیز اجرا می گردد.

عضو شورای اسلامی تبریز در مراسم رونمایی از این طرح با قدردانی از کوشش شهرداری تبریز در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت،گفت: با تصویب کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و تقبل هزینه پروژه هوشمندسازی قبور مطهر شهدا از سوی شهرداری تبریز به صورت پایلوت این طرح را در گلزار شهدای شنب غازان اجرا شد.

خانم غفوری اضافه نمود: در این طرح با اسکن هولوگرام موجود بر روی سنگ قبرها، تمامی اطلاعات مربوط به زندگی نامه این شهیدان بر روی تلفن همراه در دسترس و قابل مشاهده خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت از فروردین سال 1402، گفت: مرحله دوم مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت با شرایط آب و هوایی تبریز سازگار نبوده و کوشش می گردد در طرح تازه سازه ای در شان شهدا ساخته گردد.

وبلاگ زندگی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح هوشمندسازی مزار شهدا در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح هوشمندسازی مزار شهدا در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید