آمادگی کامل نیرو های خدمات شهری برای بارش احتمالی در تهران

به گزارش وبلاگ زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ستاد های بارش برف و باران در منطقه ها در صورت بارندگی به ریاست شهرداران 22گانه تشکیل می گردد.

آمادگی کامل نیرو های خدمات شهری برای بارش احتمالی در تهران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ زندگی، اصغر عطایی در تشریح آمادگی نیرو های خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش های احتمالی در مرکز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای روز های یکشنبه و دوشنبه (30 آبان و یکم آذر) احتمال بارش برف و باران در مرکز پیش بینی شده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اضافه نمود: شهرداری تهران و نیرو های خدمات شهری در منطقه ها، آمادگی لازم برای مواجهه با بارش احتمالی در مرکز را دارند، اما بر اساس اعلام سازمان هواشناسی موج بارش پیش بینی شده قوی نیست.

عطایی ادامه داد: در صورت بروز بارش در مرکز 10 هزار نیروی خدمات شهری در سطح شهر فعال می شوند و ستاد های بارش برف و باران در منطقه ها به ریاست شهردار هر منطقه تشکیل می گردد.

وی بیان نمود: نیرو های داخل و خارج ستاد در زمان بارش در مرکز به شکل هماهنگ عمل می نمایند و قبل از احتمال بارش در تهران شرایط کانال ها و مسیل ها آنالیز می گردد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که شرایط مخازن شن و نمک در مرکز به چه شکل است، گفت: تمامی مخازن شن و نمک سطح شهر شارژ شده اند و در اقدامی دیگر به هر یک از منطقه ها ماشین آلات مخصوص برف روبی و کامیون های تیغه دار تحویل شده است.

عطایی با تاکید بر این نکته که بارش های امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) به شکل مقطعی در طول روز پیش بینی شده است، بیان نمود: در کنار نیرو های انسانی حاضر در خدمات شهری، پیمانکاران موظف شدند ماشین آلات مورد احتیاج برای بارش های احتمالی را تامین نمایند و در اختیار نیرو های فعال قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آمادگی کامل نیرو های خدمات شهری برای بارش احتمالی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل نیرو های خدمات شهری برای بارش احتمالی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید